czwartek, 5 maja 2011

Zmiany

          To juz prawie trzy miesiace od kiedy blakam sie po USA.Zaczynam przychylniejszym okiem myslec o Europie. CT znam juz dosyc dobrze . Jest to jeden z najbogatszych i najlepiej prosperujacych stanow w stanach :) Pokonujac swoja niesmialosc poznalam wielu ludzi. Z ktorymi zwiedzami co tylko mozliwe, chodzimy na eventy badz poprostu upijemy sie na zaboj celebrujac przy kazdym wzniesionym shocie "na zdrowie".Pozostalo mi juz tylko 8 tygodni w CT przed moja wielka wyprawa..... NYC, Boston, Hartford,Philadelfia- miejsca ktore "znam juz dobrze" przestaly podniecac mnie jak na poczatku, choc nie ma co ukrywac, ze aby poczuc sie ambasadorem NYC potrzebujesz kilku lat.....
Zaczynam zauwazac juz  tak wiele rzeczy dzialajacych na  szkode mojego wymarzonego panstwa. Amerykanski system oswiaty, medyczny, dziwne zasady panujace w miastach, olbrzymia segregacja rasowa, agresja i brud na ulicach, znudzone nastolatki przesiadujace w MC-donaldach , niedbalstwo i  totalny brak gustu (mam na mysli ubrania, dziwni mnie to bardzo bo za kazdym razem gdy wybieram sie na shoping nie moge zrozumiec tego dlaczego w polsce sa tak wygurowane ceny za tak nie ciekawy towar) to tylko niektore informacje ktore sprawily by  , ze w miejscach w ktorych bylam nie potrafilabym zamieszkac .
Pewnie California badz Floryda wywoalaj zamet w mej malej glowce , no ale kto wie zobaczymy. Znowu udaje mi sie wsyztko, prawie wszytko:) Pieniadze odkladane na podroz wydaje w barach- z czego nie jestem dumna ,ale poznalam super ekipke wiec coz zyje sie raz . Zawody milosne tez sa mi nie obce no ale tak to juz jest w tej ameryce :) . Zycie na pewno wydaje sie latwiejsze ale czy lepsze? Spotykajac Europejczykow ciezko nie uslyszec opinni " nigdy bym tu nie zamieszkal, chciaabym ukladac zycie w Europie, moze pojade szukac mego miejsca do Azji?".A co ze mna? Moze Ameryka Poludniowa albo Australia?I TUTAJ CIEKAWOSTKA, PO SPOTKANIU GLOBRTAKERA Z aUSTRALII DOWIEDZIALAM SIE O INTERESUJACYM BILECIE ZA OK 2,5TYS.DOLOAROW DOOKOLA SWIATA. (albo wybieramy polnoc poludnie albo wschod zachod),trzeba bedzie sprawdzic te informacje na pewno.

Granice mojej cierpliwosci zostaly wyczerpane ! Jako polski obywatel  moja wycieczka do meksyku , Canady czy na Bahama jets praktycznie nie mozliwa w zwiazku z zakupionym biletem powrontym do Europy z USA..... ile jeszcze czasu musi minac, zeby zaczeli traktowac nas powaznie na swiecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz